Kom uit Nederland, NL, NIET LOPEN!!!!1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Edgar Raen - WaarBenJij.nu Kom uit Nederland, NL, NIET LOPEN!!!!1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Edgar Raen - WaarBenJij.nu

Kom uit Nederland, NL, NIET LOPEN!!!!1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Edgar

29 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik heb de kamer nog 1 nacht genomen voor iets minder zodat hij nog zijn spullen er kon laten en wij nog konden douchen etc. Een beetje doelloos liepen we Jeroens laatste dag in KL rond, twee dagen in KL is misschien ook genoeg anders gaan we toch maar shoppen, of net te weinig om rond KL dingen te zien.

Omstreeks 20u zijn Jeroen en ik naar het centraal station gegaan van KL en bijna direct kon hij zijn KLIA express trein al boarden. Ik ben toen begonnen aan mijn wandel hel!!!

Eerst al in het station zocht ik naar de monorail om mij slechts 1 halte verder te brengen. Niet te vinden dat ding, wel de commutertrein naar buiten de stad, de commuter naar andere plaatsen in de stad, de gewone rail naar weer andere plaatsen in de stad maar geen monorail die ik moest hebben. Bleek die monorail buiten te zijn!!! IK 10 minuutjes gewandeld naar die monorail. Kocht een kaartje naar 1 halte verder en toen ik uitstapte, realiseerde ik mij dat ik er eigenlijk nog eentje verder had gemoeten. Nog een kaartje kopen (als je er uit gaat, en dat moet je, zul je een nieuw ticketje moeten kopen). Nee dacht ik, het is nog maar 1 halte, dat loop ik wel. Gewoon de monorail volgen.

Zo gezegd zo gedaan, monorailtje volgen, O euh obstakel 1, een rivier, nou ja eromheen dan maar. O euh obstakel 2, een snelweg, nou eroverheen dan maar. Waar is die monorail nou? Niet te zien tussen die hoge gebouwen, stukkie terug dan maar, o daar izzie. Lopen lopen lopen en zweten, heel veel zweten. Hey, dat gebouw ken ik, dat is het hoofdpostkantoor??? MAar waar ben ik dan?? O shit, ik ben bij het station waar het hotel is, verkeerde monorail gevolgd. O hier is een loopbrug naar dat station, maar daar zie ik de gigamoskee, die even bekijken dan? O ik heb al 35 minuten gelopen in 30 graden C en een paar liter gezweet, maar goed dat kleine stukje. Nou, niks aan zo in het donker, ik loop er even omheen en dan neem ik die monorail wel naar de starwalk (veel shopping centra achter elkaar die met elkaar verbonden zijn met ook nog winkels ertussen, een megaconstructie). DAt kleine stukje eromheen werd nog 22 minuten vanwege: een rivier, een snelweg, verkeer en verkeerd lopen. Nou dit monorailtje ging naar het KLCC, een chique shopping mall onder de Petronas torens en dan moest ik nog even doorlopen (15 min) om bij de Pavillion te komen waar ik heen wilde. Eenmaal aangekomen had ik nog maar 10 minuten om te winkelen:( Ik was daar pas om 21u49 en heb jeroen om 20u11 achtergelaten. Ik kon mijzelf niet eens meer troosten met sushi want die was al dicht:(( Heb gelukkig wel een shirt en wat ondergoed kunnen kopen:)

Morgen maar een voetenmassage in Malakka.......\x ed

  • 29 Maart 2009 - 10:25

    Didi:

    You seen, even een shirtje en wat ondergoed: I'm proud of you, zo ken ik je weer!

    Let je op dat je net een pakket van 20 kg hebt vestuurd enkele dagen geleden! LOL
    X

    D

  • 29 Maart 2009 - 10:25

    Dodo:

    Ik bedoelde "YOU SEE"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edgar

Hoi hoi, Dit dagboek is voor ons en voor iedereen die wij kennen. Wij hebben geen idee of wij veel of weinig achter de pc zullen zitten om dit bij te kunnen houden. Het is ook maar drieëneenhalve week natuurlijk. Hoe meer jullie terugschrijven hoe leuker voor iedereen:) thx en hopelijk schijnt de zon daar ook flink!

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 10245

Voorgaande reizen:

06 Maart 2009 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: